Останні новини

21 вересня 2022 р.

Землеподібні екзопланети навряд чи будуть ще однією «блідо-блакитною цяткою»


Результати нового дослідження показали, що під час пошуку екзопланет, схожих на Землю, більше шансів знайти не «блідо-блакитну цятку», описану Карлом Саґаном, а суху, холодну «блідо-жовту цятку». Майже рівновага між сушею та водою, яка сприяла процвітанню життя на Землі, може бути дуже незвичним явищем у космосі.


17 вересня 2022 р.

Чи було колись життя на Марсі?


Марсохід NASA Perseverance виконує пошук ознак життя на Марсі в далекому минулому та зібрав деякі з найперспективніших зразків породи на Червоній планеті. Кілька з них, що містять органічну речовину, знайдені в кратері Єзеро.


07 вересня 2022 р.

Бетельгейзе змінила колір приблизно 2000 років тому



Ви зараз тут: Головна > Методика > Методика (продовження)
  Фото до презентції «Шкільна астрономічна освіта: стан, проблеми, перспективи»

Презентація «Шкільна астрономічна освіта: стан, проблеми, перспективи»

 

У презентації (pdf-файл обсягом 1,84 Мb) коротко йдеться про історію та перспективи шкільної астрономічної освіти в Україні. Окрім іншого, в ній наведено результати моніторингового дослідження щодо формування в учнів 5 х та 11 х класів загальноосвітніх навчальних закладів світоглядних і загальнокультурних уявлень про небесні тіла та Всесвіт, яке було проведено в 2009 р. Презентацію було підготовлено для доповіді на спільному засіданні ради Української астрономічної асоціації та Вченої ради ГАО, яке відбулося в жовтні 2017 р.

  Фото до презентції «Особливості навчання астрономії в старшій школі за новими навчальними програмами»

Презентація «Особливості навчання астрономії в старшій школі за новими навчальними програмами»

 

У презентації (pdf-файл обсягом 484 Кb) коротко йдеться про дидактичні, методичні та організаційні особливості навчання астрономії в старшій школі в рамках навчального предмета «Фізика і астрономія». Її було підготовлено для веб-конференції «Учені НАПН України – українським вчителям», яка відбулася 29.08.2019 р. Презентація призначена для вчителів, які викладають астрономію в загальноосвітніх навчальних закладах.

  Фото до презентції «Навіщо і як навчати астрономії у старшій школі?»

Презентація «Навіщо і як навчати астрономії у старшій школі?»

 

Презентація (pdf-файл обсягом 659 Кb) «Навіщо і як навчати астрономії у старшій школі?» містить рекомендації Івана Крячка з методики навчання астрономії. У ній зосереджено увагу на засадничих питаннях методики: навіщо навчати, чому та як навчати? Вона частково «перегукується» зі змістом презентації «Нове в астрономії для вчителя і учня», а також суттєво її доповнює. Презентація призначена для вчителів, які викладають астрономію в загальноосвітніх навчальних закладах.

  Фото до презентції «Нове в астрономії для вчителя і учня»

Презентація «Нове в астрономії для вчителя і учня»

 

Презентація (pdf-файл обсягом 1 Mb) «Нове в астрономії для вчителя і учня» містить рекомендації Івана Крячка з методики навчання астрономії до навчального року 2016/2017 рр. Її було підготовлено для web-конференції, що наприкінці серпня 2016 р. відбувалася в Інституті педагогіки НАПН України. Презентація призначена для вчителів, які викладають астрономію в загальноосвітніх навчальних закладах.

Фото обкладинки методичного посібника

І. Крячко. Астрономія. Плани-конспекти уроків. 11 клас / за ред. І. Крячко. — К. : Редакції газет природничо-математичного циклу, 2014. — 112 с. — (Бібліотека «Шкільного світу»).

Посібник призначений для вчителів, які викладають в загальноосвітніх навчальних закладах. Він містить календарно-тематичне планування (для 17 і 35 навчальних годин) згідно з чинною навчальною програмою, а також докладні плани-конспекти уроків 17-годинного курсу астрономії. Мета посібника — допомогти вчителеві організувати навчальний процес та підготуватися до проведення уроків.

[На наступну сторінку]

Цікаве відео

Перехід до перегляду відеороликів