Останні новини

17 червня 2024 р.

Потенційна придатність екзопланети до життя з погляду на її зорю


Пошуки життя за межами Землі сумлінно тривають. Астрономи, які використовують рентгенівську обсерваторію NASA Chandra («Чандра»), а також XMM-Newton Європейського космічного агентства, роблять внесок в цю справу і сподіваються закласти основу для майбутніх проєктів.


15 червня 2024 р.

Штучна зоря для астрономів від NASA


NASA оголосило про плани розмістити невеликий супутник на орбіті Землі на висоті трохи більше 35 400 км над поверхнею планети — це достатньо далеко, щоб супутник імітував справжню зорю для телескопів на Землі...


06 червня 2024 р.

Максимум 25-го сонячного циклу все ще попереду: які явища та загрози очікують експерти?



Ви зараз тут: Головна > Методика > Методика (продовження)
  Фото до презентції «Шкільна астрономічна освіта: стан, проблеми, перспективи»

Презентація «Шкільна астрономічна освіта: стан, проблеми, перспективи»

 

У презентації (pdf-файл обсягом 1,84 Мb) коротко йдеться про історію та перспективи шкільної астрономічної освіти в Україні. Окрім іншого, в ній наведено результати моніторингового дослідження щодо формування в учнів 5 х та 11 х класів загальноосвітніх навчальних закладів світоглядних і загальнокультурних уявлень про небесні тіла та Всесвіт, яке було проведено в 2009 р. Презентацію було підготовлено для доповіді на спільному засіданні ради Української астрономічної асоціації та Вченої ради ГАО, яке відбулося в жовтні 2017 р.

  Фото до презентції «Особливості навчання астрономії в старшій школі за новими навчальними програмами»

Презентація «Особливості навчання астрономії в старшій школі за новими навчальними програмами»

 

У презентації (pdf-файл обсягом 484 Кb) коротко йдеться про дидактичні, методичні та організаційні особливості навчання астрономії в старшій школі в рамках навчального предмета «Фізика і астрономія». Її було підготовлено для веб-конференції «Учені НАПН України – українським вчителям», яка відбулася 29.08.2019 р. Презентація призначена для вчителів, які викладають астрономію в загальноосвітніх навчальних закладах.

  Фото до презентції «Навіщо і як навчати астрономії у старшій школі?»

Презентація «Навіщо і як навчати астрономії у старшій школі?»

 

Презентація (pdf-файл обсягом 659 Кb) «Навіщо і як навчати астрономії у старшій школі?» містить рекомендації Івана Крячка з методики навчання астрономії. У ній зосереджено увагу на засадничих питаннях методики: навіщо навчати, чому та як навчати? Вона частково «перегукується» зі змістом презентації «Нове в астрономії для вчителя і учня», а також суттєво її доповнює. Презентація призначена для вчителів, які викладають астрономію в загальноосвітніх навчальних закладах.

  Фото до презентції «Нове в астрономії для вчителя і учня»

Презентація «Нове в астрономії для вчителя і учня»

 

Презентація (pdf-файл обсягом 1 Mb) «Нове в астрономії для вчителя і учня» містить рекомендації Івана Крячка з методики навчання астрономії до навчального року 2016/2017 рр. Її було підготовлено для web-конференції, що наприкінці серпня 2016 р. відбувалася в Інституті педагогіки НАПН України. Презентація призначена для вчителів, які викладають астрономію в загальноосвітніх навчальних закладах.

Фото обкладинки методичного посібника

І. Крячко. Астрономія. Плани-конспекти уроків. 11 клас / за ред. І. Крячко. — К. : Редакції газет природничо-математичного циклу, 2014. — 112 с. — (Бібліотека «Шкільного світу»).

Посібник призначений для вчителів, які викладають в загальноосвітніх навчальних закладах. Він містить календарно-тематичне планування (для 17 і 35 навчальних годин) згідно з чинною навчальною програмою, а також докладні плани-конспекти уроків 17-годинного курсу астрономії. Мета посібника — допомогти вчителеві організувати навчальний процес та підготуватися до проведення уроків.

[На наступну сторінку]

Цікаве відео

Перехід до перегляду відеороликів